2012-06-30

 
 
 
 
Jobb heg för min del och för andra kanske de är alkohol och fest tajm:)
I dag har vart en tuff och jobbig dag, men blir nog bättre i morgon.
 
I bland tycker ja att allt är så konstigt, jag blir 23 år i september
Och försöker göra så gott jag kan. 
Juste nu har jag två jobb, jag städar på morgonen och efter det
det åker jag till lindex. Jag trivs super bra där, så kom gärna in och fynda nått.
 
Jag förösker så gått jag kan med att höra av mig till mina vänner,
Men ibland räcker inte tiden till. 
Ni ska ändå veta att ni som finns i mitt liv, jag har absolut inte glömt er.!
 
Jag har undrar många gånger på senaste tiden vad är en riktig vän?
 
De finns mycket inom mig som ja vill berätta hur jag känner och hur jag ser på saker i från mitt liv. Ibland tror man mycket fast i själva verket är de inte så.
Man kam dölja väldigt mycket igenom att le på läpparna och säga att allt är bra, fast igentligen har man en klump i magen, orolig, ledsen.. skulle kunna fortsätta skriva mer, men måste tyvärr avslut och lägga mig för jag ska upp och jobba.
 
Allt jag skriver i min blogg är utifrån bara mig, vad jag känner,tycker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0